Зателефонуйте

(05449) 7-31-20

(096) 046-11-60

(Приймальна комісія)

Напишіть листа

[email protected]
[email protected]

(Питання щодо вступу)

ЕКСПЕРТНІ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про Експертні ради роботодавців

Відокремленого структурного підрозділу

«Шосткинський фаховий коледжу імені Івана Кожедуба
Сумського державного університету»

 Версія 01

 

  1. Загальні положення
     
    • Положення про Експертні ради роботодавців Відокремленого структурного підрозділу «Шосткинський фаховий коледж імені Івана Кожедуба Сумського державного університету» (далі – Положення) укладено з метою визначення їх функцій, складу, порядку організації роботи та взаємодії з іншими підрозділами, відповідних прав та відповідальності.

    • Експертні ради роботодавців Відокремленого структурного підрозділу «Шосткинський фаховий коледж імені Івана Кожедуба Сумського державного університету» (далі – Експертні ради, Ради) – є дорадчо-консультаційними органами, що відповідно до цього Положення, здійснюють свою діяльність з метою забезпечення високої якості професійної підготовки фахівців на основі співробітництва випускових циклових комісій коледжу із зацікавленими підприємствами й організаціями – провідними роботодавцями (далі – підприємства-партнери, підприємства-роботодавці, роботодавці).

    • Діяльність Експертних рад ґрунтується на принципах колегіальності та гласності обговорення питань, віднесених до її завдань.

    • У своїй діяльності Експертні ради керується чинним законодавством України, загальнодержавною та внутрішньо коледжанською нормативною базою, наказами та розпорядженнями відповідних посадових осіб.

    • Дія Положення розповсюджується на всі випускові циклові комісії коледжу.

    • Положення розміщується на офіційному сайті коледжу.

Завантажити для детального перегляду...

 

Розклад роботи колективів студентського клубу

 

Народний ансамбль
 танцю  „Світанок”

Акробатика
(ансамбль Світанок”)

Вокальний колектив
„Сузір’я”

Народний
СТЕМ
«Спєц-смєх»

понеділок

«Веснянки»:
15.00-17.00,
«Світанчата»:
17.05-19.05
індивідуальне заняття
19.10-21.00

Індивід.заняття
20.00-21.00

Молодша гр.: 12.00- 14.40

Старша:
14.40-15.30

18.00-21.00
робота над новими номерами
та підбір матеріалу

вівторок

«Світанчата»:
16.00-18.00,
Старша група
18.05-20.05
індивідуальне заняття
старша група
20.10-21.00

"Матрьошки"
15.00-16.30
(хлопці);
16.35-18.00
(дівчата);
"Світанчата"
18.05-20.05
Індивід.заняття
20.10-21.00

Молодша гр.: 12.00- 14.40

Старша:
14.40-15.30

18.00-21.00
Групове заняття

середа

«Матрьошки»:
15.30-17.00, «Веснянки»:
17.05-19.05
індивідуальне заняття
19.10-21.00

Індивід.заняття
20.00-21.00

Молодша гр.: 12.00- 14.40

Старша:
14.40-15.30

18.00-21.00
Індивідуальне заняття

четвер

«Світанчата»:
16.00-18.00, Старша група
18.05-20.05
індивідуальне заняття
старша група
20.10-21.00

Індивід.заняття
20.00-21.00

Молодша гр.: 12.00- 14.40

Старша:
14.40-15.30

18.00-21.00

Групове заняття

п'ятниця

«Матрьошки»:
15.30-17.00,
«Світанчата»:
17.05-19.05
(разводки)
Старша група
19.10-21.00

Індивід.заняття
20.00-21.00

Молодша гр.: 12.00- 14.40

 

18.00-21.00
робота над новими номерами
та підбір матеріалу

субота

 

"Веснянки"
14.00-15.30
Старша група
15.35-17.35
Індивід.заняття старша група
17.40-18.40;
Індивід.заняття
18.45-20.00

 

16.00-18.00

Групове заняття

неділя

Старша група
11.00-14.00,
«Веснянки»:
14.10-16.10
(разводки)

"Світанчата"
14.00-16.00
(хлопці);
16.05-18.00
(дівчата);

 

17.00-20.00

Індивідуальне заняття

КЕРІВНИКИ

Демич Тетяна Іванівна

Демич Олег Володимирович

Мельник Наталія
Василівна

Соколова Ірина
Юріївна

Філон Геннадій Федорович

 

Розклад роботи cпортивного клубу "Олімп"

олімпійські види спорту

 

Вид спорту

відповідальний

1.

баскетбол

Михайленко С.М.

2.

волейбол (юнаки)

Данюченко М.І.

3.

настільний теніс

Нестеренко О.В.

4.

футбол

Єгорченков Г.О.

5.

легка атлетика

Данюченко М.І.

6.

волейбол (дівчата)

Сенько А.В.

не олімпійські види спорту

Вид спорту

відповідальний

1.

атлетична гімнастика

Бураков В.А., Данюченко М.І.

2.

футзал

Єгорченков Г.О.

3.

футзал

Нестеренко О.В.

4.

фітнес-пілатес

Супрун О.П.

5.

пауерліфтінг

Лень В.І.

6.

індерхокей

Яковенко О.В.

 

«Обізнаний – значить попереджений» або формуємо навички безпечної поведінки студентської молоді

Вже не секрет, що сучасні здобувачі  освіти досить прагматично ставляться до інформації, яку отримують: «А для чого мені це потрібно знати?». Щоб студент зацікавився, потрібно постійно утримувати його увагу. Отже інформація повинна відповідати потребам молоді.

Керівники груп разом з практичним психологом врахували цю особливість, ретельно підбираючи методи висвітлення теми «Обізнаний – значить попереджений» у рамках Європейського дня протидії  торгівлі людьми. Розроблено  рекомендації щодо проведення  заходів зазначеної  тематики.

«Чи актуальна проблема  сучасного рабства для молоді?» – у відповідь отримуємо паузу і мовчання. Починаємо говорити про групи ризику- знову невпевнені стереотипні уявлення. І спостерігаємо пожвавлення, коли говоримо про заробіток, сайти знайомств, пошуку роботи; спілкування з невідомими однодумцями у соціальних мережах.

Таким чином, до активного обговорення долучились студенти І-ІІ курсів. Здобувачі освіти груп ПТ-21, МІ-21, КТ-21, ЕІ-21 у період з 17 по 19 жовтня під час онлайн занять пройшли онлайн-квест «Безпечне працевлаштування».  Опрацювали електронний курс «Торгівля людьми – сучасне рабство» , який повністю відповідає вимогам молоді: зміст теми викладено цікаво, лаконічно і доступно, є можливість ознайомитись з реальними життєвими історіями, переглянути відео.

Здобувачі освіти груп ЕІ-22, ОП-22, БС-22 зустрілися із практичним психологом спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства або насильства за статтю Чалою Ліною.  Увагу молоді зосереджено  на основному питанні: «Як захистити себе». Цікавим завданням виявилось  таке: розібратися у  питаннях щодо проблеми існування торгівлі  людьми: «Міф чи реальність?».

Персональні дані, вказані в заяві вступників про допуск до участі в конкурсі до вищого навчального закладу, та дані документа, що посвідчує таку особу та її громадянство, вносяться до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (володільцем якої є Міністерство освіти і науки України, а розпорядником – державне підприємство «Інфоресурс») безпосередньо під час прийняття такої заяви приймальною (відбірковою) комісією, для обробки з метою забезпечення потреби фізичних осіб (виготовлення документів у сфері освіти)

Відповідно до статті 8 «Права суб’єкта персональних даних» Закону України «Про захист персональних даних» особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними.

Суб'єкт персональних даних має право:

  • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
  • на доступ до своїх персональних даних;
  • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
  • пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого, або до суду;
  • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  • відкликати згоду на обробку персональних даних;
  • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
  • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Page 1 of 4

Знайдітьнасна мапі:

ПІДТРИМКА

Щоб отримати допомогу у вирішенні питань звертайтеся за наступними контактами:

Телефон: (05449) 7-31-20
Факс: (096) 046-11-60 (питання вступу)
Email: [email protected] або [email protected]
Сайт: htcolledge.sumdu.edu.ua

Карта сайту: переглянути

  • Електронне звернення
  • Вступна кампанія 2024
  • Документи для вступу
  • Нормативні документи
  • Кабінет вступника
  • Соціальна інфраструктура
  • Дистанційне навчання
  • Платформа "МРІЯ"
  • Вакантні посади
  • Освітня діяльність
  • Виховна робота