Новини коледжу

Як цікаво спілкуватися з молоддю з теми правового виховання?

Правова освіта здобувачів –  обов’язковий і важливий  напрямок роботи закладів освіти. І разом з тим зазвичай малопривабливий для цієї цільової аудиторії.  Як вирішити це завдання? Варто шукати методи формування  системи базових правових знань, які будуть відповідати віковим особливостям молоді та її інтересам.

 Пошук швидкого заробітку,  незаплановані  подорожі, жага до нових вражень, знайомств у мережі – це те, що входить до кола  інтересів студентської молоді. Тож актуальними будуть такі знання: безпечне працевлаштування, ризики віртуального спілкування та побачень «наосліп», ознаки психологічного тиску та маніпуляцій, контакти організацій, установ, які надають кваліфіковану безкоштовну допомогу з правового захисту.

Тож під час традиційної інформаційної кампанії, яка присвячена Європейському дню протидії торгівлі людьми, щоб мотивувати студентів  активно  брати участь у заходах, використовували різні інтерактивні методи висвітлення теми; міксували знання на правову тематику з інтересами молоді.

Працювали таким чином:

  1. Здобувачі освіти ІІ та І курсів проходили цікавий онлайн-квест з безпечного працевлаштування. По завершенні – обов’язковий аналіз ризикованих ситуацій, у яких опинялися студенти, та варіанти успішного вирішення ситуації в правовому полі.
  2. Студенти ІІ курсів вчилися розпізнавати тривожні сигнали, які свідчать про злочинні наміри людей, які пропонують допомогу чи роботу. Обговорили особливості віртуального життя, безпечну поведінку в інтернеті. Зупинилися на питанні поширення особистої інформації (фото).
  3. Переглядали документальний фільм «Життя на продаж», заснований на історіях людей, які постраждали від торгівлі людьми.
  4. Сформували свої правила безпечної поведінки в умовах ризику.

Таким чином, співпраця студентів з практичним психологом у напрямку інформування щодо існування проблеми торгівлі людьми в сучасному суспільстві, а також  особистої безпеки в ризикованих ситуаціях пройшла конструктивно. Як ознака зацікавленості  змістом занять – зворотний зв’язок: влучні коментарі, доповнення, іноді зауваження від здобувачів освіти.  Головне – активно, цікаво та інформативно.

У вас є питання? Ми з радістю готові на них відповісти.