Новорічні свята – це добра можливість об'єднати людей. 13 січня в коридорах коледжу було людно та гамірно - до закладу освіти завітали щедрувальники. Колективи «СТЕМ» та НВА «Сузір’я»  ретельно готувалися, аби показати невеличку виставу, в якій вони відродили традиційний український обряд щедрування. Учасники творчих колективів порадували студентів, викладачів та робітників коледжу веселим співом та щирими привітаннями. Дійство проходило весело та цікаво.
Усі його учасники відзначали важливість відновлення давніх українських традицій. І їм це вдалося.

Та на цьому щедрувальники не зупинилися – колективи обійшли установи й заклади міста, даруючи радість шосткинцям.

     

 

Святково прибрана актова зала, щирі посмішки, вогонь очей, яскраве сценічне вбрання, подарунки й щирі побажання створили в стінах нашого коледжу  чудову передноворічну атмосферу. 19 грудня з нагоди Дня Святого Миколая  сцена актового залу переливалася різноманіттям талантів: молодь демонструвала акторські здібності, професійну вокальну майстерність, динамічні запальні танці, зворушливі пісні. Злились воєдино сучасні ритми й автентичні мотиви, традиції й модерність.

Ведучі святкової програми дотепними жартами й цікавими сюрпризами підтримували гарний настрій глядачів. А допомагали їм в організації жартів, танців та пісень учасники народного хореографічного колективу «Світанок», народного студентського театру естрадних мініатюр ( СТЕМ ), народного вокального ансамблю «Сузір‘я».

Також під час концерту було нагороджено гравців студентської команди з міні-футболу – призерів області.

     Нехай святковий гарний настрій супроводжує завжди і всюди. Зичимо усім Господнього благословення, миру і добра, світлої радості, веселого свята, любові і опіки Святого Миколая!

21 грудня викладач зарубіжної літератури Олена Грибань провела відкрите заняття зі студентами гр. ОП, ПТ-19 на тему « Йоанна Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті та детективу».

Мета – знайомство з творчістю сучасної польської письменниці, дослідження проблематики твору, формування загальнокультурних, пізнавальних, соціальних, літературно-аналітичних, читацьких та інших освітніх компетенцій, які залишаються дуже актуальними.

У цій книжці йдеться, що нерідко ми мало знаємо навіть про найближчих для нас, найрідніших людей і майже не цікавимося тим, що вони переживають, що їх хвилює. Це стосується не лише дорослих, яким не вистачає часу на дітей, але й підлітків, яких у своєрідному дитячому споживацькому егоїзмі часто не обходять переживання й проблеми батьків і рідних.

Про необхідність діалогу та зв’язків між поколіннями й говорили студенти на відкритому занятті. А наприкінці заповнили різдвяну анкету подяки – авторці твору, своїм одногрупникам, викладачеві.

Використання різних інноваційних форм та методів проведення практичного  заняття склали загальне позитивне враження  в присутніх викладачів.

19 грудня викладач Шевченко В.М. провів відкрите заняття з дисципліни "Захист Вітчизни" в групі КТ-19 на тему: «Підготовка солдата до бою». Застосування мультимедійних  засобів на заняттях дозволяє показати студентам всі аспекти підготовки до бою. Окремі елементи студенти відпрацьовували практично. Заняття було пронизано духом патріотизму та любові до військової справи. 

Викладачі коледжу взяли участь у щорічному  семінарі -  практикумі, який був присвячений темі «Конструктивне спілкування в освітньому процесі – основа успішної професійної діяльності».

У цьому році формат практикуму  змінено. Майже  вся робота побудована на інтерактивних методах, які створюють умови для налагодження взаємодії між учасниками, налаштовують на співпрацю, забезпечують участь кожного.

Для розгляду були запропоновані питання, які є актуальними в сучасній системі освіти і дозволяють проаналізувати свою професійну діяльність, подивитись на себе ніби з боку, покращити взаємостосунки з усіма учасниками освітнього процесу, - «Невербальна культура педагога», «Спілкування на основі врахування індивідуальних особливостей як одна з умов успішної взаємодії», «Імідж сучасного викладача».  

Працюючи над темами, учасники демонстрували готовність та відкритість  до інноваційної діяльності, гнучкість та критичність мислення, що є показниками рівня професіоналізму та адаптованості до сучасних умов освіти.