Результати проведення І етапу XІХ Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика.

12 листопада 2018 року на базі Хіміко-технологічного коледжу відбувся І етап ХIХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.  У лінгвістичному змаганні взяли участь 11 студентів І-ІІ курсів.

Конкурсні завдання ставили за мету перевірити рівень мовностилістичної вправності студентів (редагування словосполучень), збагатити словниковий запас ( пояснення фразеологізмів, підбір до них синонімів), відшліфувати правописні уміння та навички.

За результатами І етапу Конкурсу призові місця посіли:

1 місце - Нейман Наталія Дмитрівна, студентка 1 курсу (спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування», 34 бали);

2 місце - Юкіна Світлана Володимирівна, студентка 1 курсу (спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування», 27 балів);

3 місце - Медведкова Надія Олександрівна, студентка 1 курсу (спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування», 26 балів).

В обласному етапі Конкурсу наш коледж представлятимуть Нейман Наталія та Юкіна Світлана.  Бажаємо дівчатам нових перемог!

 

13 листопада 2018 року відбулися міські змагання юнаків з настільного тенісу на першість  серед навчальних закладів за програмою міської спартакіади.

Наша збірна у складі:

Ковтуна Володимира       гр.КТ-16

Баранова Костянтина     гр.ЕІ-16

Жорова Максима             гр.МІ-16

Стеблевського Артема     гр.КТ-16

 

посіла І місце. Вітаємо переможців! Ви найкращі!

 

   

 

 

Однією з необхідних, особливо в сучасних умовах, професійних якостей є здатність критично мислити . Такий тип мислення  потрібний для  успішного вирішення неординарних практичних завдань. Іншими словами – здатність «фільтрувати» безмежний потік інформації, аналізувати,  перевіряти її, довіряти лише фактам, розв’язувати, здавалося б, нереально складні завдання, розбиваючи  їх на прості елементи, брати до уваги різні точки зору.  Мислити критично – якість, яка допомагає викладачеві  успішно  вирішувати різноманітні завдання не лише в професійній діяльності, а й в особистому житті, зберігаючи при цьому внутрішні ресурси.

 Тому питання «Технології розвитку критичного мислення як засіб формування інноваційної особистості викладача» на сьогоднішній день є актуальним.  У дружній атмосфері , згуртовано та активно працювали над зазначеною темою викладачі циклової комісії фінансів, підприємництва та економіки. Розглядали проблемні робочі питання, використовуючи при цьому метод критичного мислення на практиці.

Триває робота семінару практикуму «Від компетентного педагога – до успішного студента». Цього разу предметом обговорення була емоційна саморегуляція викладача під час занять.

 

Емоційна саморегуляція – важливий фактор, який впливає і на успішність професійної діяльності, і на самопочуття особистості. Потреба розумно керувати своїми емоціями виникає не тому, що нас не влаштовує сам факт появи емоційної реакції.  Нормальній діяльності і спілкуванню в однаковій мірі перешкоджає і бурхлива некерована оцінка у вигляді емоцій, і байдужість, апатія.

Як же навчитись скеровувати себе у потрібному напрямку? Які прийоми, способи емоційної саморегуляції існують, як вони діють? Над такими питаннями працювали викладачі циклової комісії суспільно-гуманітарних дисциплін. Розпочали із діагностики, яка в однаковій мірі завжди цікава і студентам, і викладачам. Проаналізувавши результати, перейшли до безпосереднього вивчення теми «Способи емоційної саморегуляції в умовах стресового навантаження викладача». У процесі роботи кожен із присутніх ділився власним досвідом з професійної діяльності.  Висновки педагоги оформили у вигляді творчого завдання.

 

 



                                                                                   

 9 листопада, у День української писемності та мови, українці в різних куточках світу написали 18-й радіодиктант національної єдності. Офіційне гасло цьогорічного заходу: пишемо разом. Воно підкреслює основну мету диктанту - єднання навколо мови як генетичного коду нації.  Сам текст згідно з усталеною традицією прочитав український лінгвіст Олександр Авраменко. А обрав він тему "Крила України".

  Студенти 1 курсу коледжу та викладачі також долучилися до написання диктанту. 

 

Популярність радіодиктанту щороку зростає. І найголовніше в ньому – це не перевірка знань і не хизування здобутою високою оцінкою чи отриманим подарунком. Важлива солідарність з усіма, хто любить і шанує рідне слово, хто хоче, щоб українці говорили українською мовою і зберегли її для нащадків.