Студентська молодь коледжу продовжує отримувати інформацію щодо способів підтримки збереження та відновлення ментального здоров’я та одразу ж закріплювати її на практиці під час інтерактивних занять з практичним психологом.
На сьогодні маємо величезний обсяг різноманітної інформації щодо підтримки особистості у складних стресових ситуаціях. І разом з тим серед сотні запропонованих методів кожна окрема особистість обирає для себе один або два варіанти, те, що для неї дійсно є ефективним.
Тож під час роботи вкотре обговорювали фізіологічні реакції на стресові умови, щоб зрозуміти, як попередити ускладнення симптомів та які варіанти профілактики гострих стресових реакцій дієві. Проаналізували, які зміни відбуваються в щоденному графіку сучасного студента, які конкретні кроки, ритуали, звички допомагають зберігати баланс. Ділилися власним життєвим досвідом та «авторськими» методами відновлення свого психоемоційного стану. Практикували гумор як експрес – прийом зниження емоційного напруження. Перевіряли на дієвість метод м’язової релаксації у різних модифікаціях.
На сьогодні, враховуючи системність та комплексність роботи у напрямку формування навичок стресостійкості, молодь має вже достатній запас знань. Є питання, які викликають підвищений інтерес , тому виникає цікава дискусія. Наприклад, під час інтерактиву цікавились гормональним фоном під час хронічного стресу; ділилися знаннями з теми «Панічні атака» та способами її подолання.
І разом з тим недостатньо лише володіти знаннями, важливо використовувати їх на практиці: діяти, щоб сформувати життєвонеобхідні навички сьогодення і навіть у складних ситуаціях надавати своєму життю сенс, планувати та реалізовувати заплановане, відновлювати життєву енергію.





